موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - رياست جمهوري - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حقوق بازنشستگان - ايرانيان مقيم خارج - محمدباقر قاليباف - باشگاه پرسپوليس - ليگ برتر فوتبال ايران - كاپوكانونيره - تالار چهارسو تئاتر شهر - هفته نشنال جئوگرافيك - معاون وزير آموزش و پرورش - شيهد - سپاهان رسانه - قهرماني مس رفسنجان - فدراسيون سرآمدان علمي - سوپركاپ اروپا - سريال دهه فجر - احمد اميرآبادي فراهاني - علوم تربيتي - جشنواره فيلم روتردام

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 13:122022-02-05ورزشي

فارس من| این «مازندران سرسبز» زمین فوتبال ندارد!/ مسائلی که با خانه به دوشی نساجی سر باز کرد


سرویس ورزشی فوتبال مازندران این روزها با چالشی عجیب رو به رو شده و ماجرا  از خانه به دوشی نساجی در لیگ برتر فوتبال کشور شروع شد، مساله ای که تلنگری بزرگ به ورزش استان زد آن هم این بود که مازندران به این سرسبزی زمین فوتبالی ندارد.

چالشی سخت که کل شهرهای فوتبالی استان را درگیر خودش کرده است.

از نساجی که شناسنامه فوتبال مازندران است گرفته تا رایکا در بابل و سایر تیم های مختلف استانی و اخیرا هم نوین در ساری که حالا با این وضعیت موجود، اصلا زمین ندارد.

استادیوم شهید وطنی قائمشهر که کار تعویض چمن مصنوعی به چمن طبیعی حالا حالاها انجام نخواهد شد و قطعا تا ابتدای فصل آینده لیگ برتر هم کار تعمیراتش طول خواهد کشید.

ورزشگاه هفتم تیر بابل هم که قرار بود بازسازی شود، باعث خانه به دوشی رایکا در لیگ دسته اول فوتبال کشور شده است و این تیم مجبور است بازی های خانگی خودش را در سیمرغ و در چمن مصنوعی استادیوم شهدای سیمرغ برگزار کند.

استادیوم شهدای ساری هم که به عنوان زمین خانگی نساجی در لیگ برتر معرفی شده بود، آنقدر اوضاع بدی داشت تا مدیران نساجی ضرر چند میلیونی را به جان خریدند تا در ساری بازی برگزار نکنند.

نساجی به دلیل همین مشکلات موجود در استادیوم های مازندران به اصفهان و مشهد رفت تا در این شهرها میزبان بازی های لیگ برتر باشد و عملا مازند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| این «مازندران سرسبز» زمین فوتبال ندارد!/ مسائلی که با خانه به دوشی نساجی سر باز کرد

فارس من| این «مازندران سرسبز» زمین فوتبال ندارد!/ مسائلی که با خانه به دوشی نساجی سر باز کرد